دل که گل نیست 2(اگر نخونی ضررمیکنی)
شعرهای پرمعناوعاشقانه
شعرهای پرمعناوعاشقانه
نگارش در تاريخ دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, توسط saber

من میگم آیا دلت باوفــــــــــــاست

تومیگی شاید این رمزعـاشقاست

من میگم چشـــــــــــای تو چه نازِ

تو میگی این هم بــــــــــاز یک رازِ

من میگم فـــرهــــــــــــادی نبوده

تو میگـــــــــــــــی شیرین دروغه

من میگم دل جـــــوونــــــــــــــــه

تومیگی هــــرگز  برات نمی مونه

من میگم ببین دوسِت مـــــــیدارم 

تومیگی می خوام برم طاقت ندارم

من میگم دلـــــــــــم شده بیچاره

تومیگی خودم میشم یک چــــاره

من میگم دست خــــــودم نیست

تومیگی بگوچاره کــــــــار چیست

من میگم دوستـــــــــان چگونه اند

تومیگی زنـــــده و امـــــــا  مرده اند

من میگــــم دارم میشم دیــــــــوانه 

تومــــیگی حالاشدی افسانـــــــــه

من میگم دلـــــــــت هزارتـــــا رنگه

تومیگی گـــــــل همه رنگش خوبه

من میگم دل کـــــــــــه گُل نیست

تومیگی فهمیدم دل که همینش خوبه

شعرازخانم مریم شجاعی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: